ДО ПИТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧОЇ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ГЕОГРАФІЯ ТА ГЕОМЕТРІЯ
Ключові слова:
базова середня освіта, географія, геометрія, якість викладання, навчальні предмети, освітні галузіАнотація
У статті проаналізовано деякі аспекти інтеграції природничої, математичної та інших освітніх галузей, що визначені Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим Кабінетом Міністрів України у вересні 2020 року. Актуальність зазначеного питання обумовлена потребами належного вдосконалення якості навчального процесу, всебічного розвитку учнів, орієнтації отриманих ними знань і вмінь на ефективне практичне використання. У наступних наукових розвідках наведений підхід варто доповнити певними узагальнюючими теоретичними положеннями, розробленими на їх основі педагогічними методиками викладання конкретних предметів, зокрема, географії та геометрії. Окреслений напрямок становить перспективи проведення подальших досліджень.
Опубліковано
2022-07-19
Як цитувати
Бобела, Н., Вірченко, Г., & Оліферчук, О. (2022). ДО ПИТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧОЇ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ГЕОГРАФІЯ ТА ГЕОМЕТРІЯ. Прикладна геометрія, інженерна графіка та об’єкти інтелектуальної власності, 1(ХІ), 75–80. вилучено із https://jagegip.kpi.ua/article/view/260638